nedeľa 12. novembra 2017

Recenzia: NYX Cosmic Metals shadow palette

Lesklé a metalické je v poslednej dobe veľkým trendom v líčení. Výrobcovia kozmetiky nám ponúkajú množstvo produktov, ktoré krásne doplnia a osviežia naše kozmetické zbierky. A presne to potrebovala moja zbierka očných tieňov. Všetky tie neutrálne hnedé farby ma začali nudiť a chcela som to niečim naozaj osviežiť, plus som urgentne "potrebovala" paletku tieňov s takými viac jeseno-zimnými farbami. Preto som si nemohla nechať ujsť zľavy na značku NYX pri príležitosti ich prvého roka na Slovensku a ulovila som si vtedy paletku očných tieňov Cosmics Metals. Paletku mám doma už nejaký piatok, skúšala som ju, testovala, hrala sa s ňou a dnes sa s vami podelím o moje dojmy z nej.


Začnime teda takými základnými informáciami. Paletka obsahuje 6 metalických/lesklých očných tieňov, každý jeden tieň má 1,34g a predáva sa za a teraz si nie som úplne istá, ale mám pocit, že okolo 8 až 9 eur. Balenie je jednoduché s pomerne pevného plastu, dobre skladné a znesie aj nejaké tie pády. Paletka neobsahuje zrkadlo, ale nepovažujem to za nedostatok.


Zloženie farieb je podľa mňa veľmi šikovné. V paletke sa nachádzajú ako teplé, tak aj studené farby, ktoré spolu pekne ladia. Dá sa s ňou naozaj vytvoriť veľmi veľa líčení, ale keďže je to paletka lesklých tieňov, budete k nej potrebovať nejaký aspoň jeden matný tieň. Pokiaľ ide o kvalitu tieňov, tak tu je to trošku komplikovanejšie. Všetky tiene majú suchšiu konzistenciu, ale to by nebol ani tak veľký problém, pretože aj napriek tomu sa s nimi dá pracovať. Problém nastáva pri prvom tieni z ľava v hornom rade a poslednom v druhom rade. Tieto dve farby sú vlastne zlisované trblietky, ktoré pri použití na sucho neurobia až tak veľa a navyše opadávajú. Pokiaľ ide o ostatné tiene, tak tie sú veľmi dobre pigmentované a ako som už spomínala skôr, prášia tak primerane. Tiene sa podľa mňa najlepšie aplikujú prstom alebo mokrým štetcom, kedy z nich dostanete maximálnu intenzitu farby. Čo ma pri tejto paletke trošku mrzí, je to, že potrebujete trošku viac času na prácu s ňou, pretože sa tiene trošku ťažšie strácajú.

Plusy 
  • vysoká pigmentácia tieňov
  • zaujímavá kombinácia farieb
  • pri nanesení na mokro skvelý metalický efekt 

Mínusy
  • suchšia konzistencia (trošku opadávajú)
  • rozdielna kvalita jednotlivých farieb
  • ťažšie sa strácajú
Moje celkové hodnotenie
8/10 
Aj keď má táto paletka svoje nedostatky, tak je to podľa mňa dobrý produkt. Všetky jej chybičky sú veci, ktoré sa dajú vyriešiť bázou alebo iným spôsobom nanášania. Nemyslím si, že je to nejaký "must have" produkt, s ktorým si vystačíte, pretože predsa len k nej potrebujete nejaké matné tieňe, no je to pekný doplnok do kozmetickej zbierky. Ja odkedy ju mám, tak po nej siaham veľmi často a užívam si farby, ktoré sú ako stvorené na toto ročné obdobie. Ak aj vy hľadáte nejakú paletku, ktorá osvieži vašu kozmetickú zbierku alebo obsahuje pekné jesenné farbičky, tak vám túto môžem jednoznačne odporúčať. Avšak, ak ste milovník matného líčenia alebo hľadáte ideálnu paletku, ku ktorej už nič viac nebudete potrebovať, tak toto nie je nič pre vás.
Skúšali ste už túto paletku? Aká je vaša paletka na jesenné líčenie?
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra  

6 komentárov:

  1. tak tá je krásna :) páčia sa mi jej farby a aj cena nie je taká vysoká :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plne s tebou súhlasím, pretože je veľa značiek, ktoré majú omnoho drahšie paletky a kvalitou nijako nevynikajú :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Akúrat keď som minule bola v NYX, pozerala som túto paletku a veľmi sa mi páčil najmä jednotlivý výber farieb. Príde mi veľmi praktická, na každú prilezitost a akurát do kabelky. Čo sa mi však nepáči bolo, že som mala rovnakú skúsenosť pri iných paletkách z NYX a tiež som sa dostala do bodu, že každý odtieň mal akoby rozdielnu kvalitu. Teraz radšej siaham po paletkach od Makeup Revolution ale rúže z NYX sú stále srdcovky❤

    https://emmareyess.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tou rozdielnou kvalitou tieňov ma tiež štve, pretože keď si kupujem paletku, chcem aby všetky tiene mali rovnakú kvalitu. Pokiaľ ide o paletky od Makeup Revolution, tak s tebou musím súhlasiť. Mám od nich jednu paletku a viem, že sa na ňu môžem spoľahnúť ako na kvalitu, tak aj na výdrž tieňov na oku :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. Odtiene vyzerajú super, jesenne ba priam aj sviatočne a vianočne by som povedala ♥ Akurát škoda, že ten, ktorý vyzerá bordový, je skôr taký do hneda :( ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To s tou bordovou ma mrzí tiež, ale keď sa nanesie na mokro, tak je už naozaj bordová :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame