štvrtok 19. októbra 2017

Recenzia: Lak na nechty Colour boost od Essence

Myslím si, že každá z nás túži po laku na nechty, ktorého stačí naniesť jednu vrstvu a môže ísť. Drogérie nám ponúkajú veľké množstvo lakov na nechty, ktoré tento efekt sľubujú, ale častokrát to ostáva iba pri tom sľubovaní. Priznám sa, že ja takýmto sľubom už vôbec neverím, pretože aj keď je lak skvelo pigmentovaný s druhou vrstvou vyzerá vždy lepšie. Málokedy sa mi stane, aby ma uspokojila jedna vrstva so svojím efektom, pretože mi to príde, tak že farba nie je dostatočne intenzívna. Podobne skeptická som bola aj pri laku Colour boost od značky Essence, ktorý sľubujú vysoké krytie už v prvej vrstve a ako hovorí ich slogan stačí jedna vrstva a môžete ísť, ale je to naozaj pravda? 


Prvé čím ma lak zaujal bolo balenie, pretože je odlišné od balení klasických Essence lakov. Príde mi jednoduchšie a omnoho elegantnejšie, no a čo je hlavné je aj o trochu väčšie (o jeden mililiter, ale aj to je niečo :D). Pokiaľ ide o obsah, tak lak má riedšiu konzistenciu, ale vôbec to neovplyvňuje pigmentáciu, ktorá je naozaj skvelá. Málokedy sa stane, že sa zhodujem so sloganom nejakého produktu, ale tu je to takmer stopercentne výstižne 1 coat & go!. Ako hovorím takmer, pretože je pravda, že stačí len jedna vrstva laku, ale čo výdrž? Malinký zádrheľ v tejto peknej myšlienke, ale naozaj iba malilinký. Lak nemá nejakú prelomovú výdrž, ale ak ho porovnám z klasickou radou Essence lakov, tak je to určite lepšie. Bez podkladu a nejakého nadlaku vydrží približne tri dni a potom sa začne trošku odlupovať, no nie je to nič katastrofálne. 

Plusy
  • vysoké krytie už v prvej vrstve
  • šikovný aplikátor
  • elegantné a pevné balenie

Mínusy
  • výdrž cca 3 dni
  • malý výber farieb


Moje celkové hodnotenie
7/10

Popravde táto rada lakov mi vyhovuje omnoho viac, ako tie klasické Essence laky a ľutujem, že som ju nevyskúšala skôr. Čo ma však veľmi mrzí, je pomerne dosť malý výber farieb, ale aj tak chcem týchto lakov viac. 

Ako ste na tom vy, už ste skúšali tento produkt? 
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra

2 komentáre:

Sleduj ma na Instagrame