streda 23. augusta 2017

Recenzia: Hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkami z bavlny od Avonu

Hydratácia je cez leto veľmi dôležitá, ale pokiaľ patríte medzi ľudí ako ja môže sa stať pre vás utrpením. Hneď ako začne teplé počasie moja pleť neznesie akýkoľvek krém alebo čokoľvek trošku mastnejšie. Neviem prečo, ale za každým, keď použijem počas tepla krém na tvár mám pocit, že mám na pleti nejakú masku. Preto som sa toto leto rozhodla nájsť niečo čo mi to trošku uľahčí. Produkt, ktorý moju pleť hydratuje a vyživý zároveň, no nebude ju zaťažovať. Nakoniec som objavila hydratačný sprej na tvár s aloe vera a výťažkami s bavlny od značky Avon.


Priznám sa, že som od tohto spreja veľa nečakala a popravde ma celkom milo prekvapil. Vopred upozorňujem nečakajte od neho zázraky, ale predsa len to nie je len čistá voda vo fľaštičke s rozprašovačom. Sprej má jemnú vôňu a pri použití vašu pleť osvieži a dodá jej jemnú hydratáciu, ale neurobí rovnakú službu ako krém. Nie je to úplný prepádák a na letné dni je fajn, pretože ho môžete mať stále po ruke a svoju pleť kedykoľvek osviežiť. Čo ma trošku mrzí je obsah AHA kyselín, ktoré zvyšujú citlivosť pleti na slnku, preto je potrebné pred jeho použitím použiť krém s ochranným faktorom. Ja som si tento sprej obľúbila, ale na rovinu vám poviem, že je zo produkt, bez ktorého prežijete. 

Plusy
  • príjemne pleť osvieži a hydratuje
  • skladné balenie
  • jemná nevtieravá vôňa
Mínusy
  • obsah AHA kyselín, ktoré zvyšujú citlivosť na slnko
  • reálne tento produkt nepotrebujete

Moje celkové hodnotenie 

5/10
Aj keď tento sprej používam takmer na dennej báze, nie je to produkt, bez ktorého by som nemohla žiť. Myšlienkou je to zaujímavý produkt, no nič nenahradí klasický krém. 
Skúšali ste už nejaký takýto produkt? Aký máte názor na tento typ produktu?
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra  

4 komentáre:

  1. môže to byť fajn na horúce dni, kedy ja napríklad neznesiem krém, lebo sa po ňom potím na tvári :) ale ešte som nikdy takýto produkt nemala...iba telový sprej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho presne na takéto dni aj používala, ale naozaj to nenahradí klasický krém na tvár :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Vypadá moc dobře, Avon mám ráda, tak možná pořídím:D

    www.windypinkstyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že ťa ani nesklame, ale ani veľmi neoslní :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame