utorok 6. februára 2018

Recenzia: 16H Lip Colour od značky Dermacol

Produkt, o ktorom vám dnes píšem, mi príde, tak trochu ikonický v československej blogosfére. V prvom rade to nie je žiadna kozmetická novina a za druhé mám pocit, že väčšina ľudí ho zbožňuje. Ako už z názvu môžete vedieť ide o dlhotrvajúcu dvojfázovú farbu na pery 2v1 16H Lip Colour od značky Dermacol

Po tomto produkte pozerám už nejaký čas, ale vždy som si jeho kúpu rozmyslela. Buď ho nemali alebo som si nevedela vybrať farbu, jednoducho vždy niečo zabránilo jeho kúpe. Nakoniec sa predsa len ku mne dostal, a to vďaka výhre balíčku kozmetiky na blogu Byť ženou je úžasné!. Veľmi som sa tešila, že tento ikonický rúž vyskúšam, pretože málokedy počujete nejakom produkte až takéto množstvo pozitívnych recenzií. Čo ma ešte lákalo, bolo aj to, že mám zopár veľmi obľúbených produktov od tejto značky, na ktoré nedám dopustiť a verila som, že k nim pribudne aj tento rúž. 


Rúž sa skladá z dvoch zložiek - farba a priesvitný lesk. Princíp nanášania  je úplne jednoduchý, najprv nanesiete farebnú časť, ktorú necháte zaschnúť a tak nanesiete priesvitnú lesklú časť, ktorá má urobiť nosenie komfortnejším. Po všetkých týchto krokoch by ste mali mať pekné pery po celý deň. Trošku teórie na začiatok, ale ako to vyzerá aplikované v praxi? Aplikácia mi príde ako trošku zdĺhavejší proces, pretože predsa len musíte nanášať dve zložky a čakať pokiaľ farebná zložka zaschne, ale to sa dá prežiť. Problémom je pre mňa samotná farebná, ktorá má veľmi chemickú vôňu respektíve zápach, a navyše mi príde ako lepidlo. Proste jej konzistencia a parfumácia sú mi dosť nepríjemné. Pigmentácia je tiež niečo z čoho nie som veľmi nadšená, ale je možné, že je to skôr spôsobené odtieňom č. 13, ktorý mám ja. Nedá sa povedať, že by mal slabú pigmentáciu, povedala by som, že má strednú až vyššiu, no ak chcete naozaj plnú farbu musíte produkt navrstviť. Pokiaľ ide o svetlú zložku, tak tá je naozaj veľmi príjemná. Príde mi to niečo medzi leskom a balzamom na pery, ktorého nosenie je veľmi príjemné. Ak by Dermacol toto predával ako samostatný produkt, tak som  prvá v rade na jeho kúpu. Keď odhliadneme všetky negatíva, ktoré sú z väčšej časti môj subjektívny problém, tak ide o fajn produkt. Výdrž je naozaj dobrá, prežije rozprávanie, pitie a jedenie. Aj po zopár hodinách vyzerá dobre, no u mňa má tendenciu sa vytrácať z vnútra pier a opätovná aplikácia produktu je menší problém. Vzhľadom k tomu, že vy na perách máte okrem farebnej zložky aj tú lesklú časť, tak pri opätovnom nanesení mi nechcela farebná zložka dobre držať a zrazila sa do takej divnej linky na hranici vnútornej oblasti pier, čo vôbec nevyzerá esteticky. Takže ak chcete produkt reaplikovať, tak musíte tú priesvitnú zložku zotrieť (aj keď je možné, že sa mi to deje, aj preto že si tej priesvitnej zložky dávam viac) a následne poopraviť vzhľad rúžu. 

Plusy
  • výborná výdrž 
  • prežije jedlo, pitie a rozprávanie
  • obstojná pigmentácia

Mínusy
  • veľmi chemický zápach farebnej časti 
  • komplikovaná reaplikácia 
  • divná lepivá konzistencia farebnej zložky 

 
Moje celkové hodnotenie
 
6/10
 
Tento rúž ma priviedol do úplného pomykova. Na jednej strane má vlastnosti, ktoré sú skvelé, no na druhej sú tu veci, ktoré mi veľmi prekážajú. Popravde cítim sa divne, pretože väčšinu recenzií čo som naň čítala, tak boli veľmi pozitívne, no mne tento produkt nevyhovuje. V kútiku duše stále dúfam, že mám možno len vadný kus a stále sa pohrávam s myšlienkou, že dám tomuto rúžu ešte jednu šancu, ale popravde je to pre mňa sklamanie. Nebudem tvrdiť, že je tento rúž zlý, ale mám pocit, že sa nájdu aj lepšie.
 
Skúšali ste už tento rúž? Aké ste s ním mali skúsenosti vy? 
 
Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zvyšok dňa.
Alexandra
   

8 komentárov:

  1. Podla mna má tento ruž dobru pigmentáciu. Ja teda aspon nemám skusenosti, že by som ho musela vrstvit a podla mna sa to ani nedá, pretože po naneseni celkom rýchlo zaschne a jeho vrstvenie len sposobuje žmolkovatenie a odlupovanie samotného ružu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne s tým žmolkovaním mám problém, pretože pri jednej vrstve nedosiahnem plné krytie, ale pravdepodobne to je len problém tejto farby a nie celkovo rúžu :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. ešte dávnejšie, keď prišli tieto rúže na trh, tak boli asi moje najobľúbenejšie keď som sa chcela spoľahnúť na nejaký dlhotrvajúci...avšak teraz ich z prvej priečky zosadil Bourjois Velvet matný rúž, ktorý je pre mňa topka :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten som už pokukovala a pravdepodobne čoskoro rozšíri moju kozmetickú zbierku :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. všimla som si že tento dermacol nie každému sedí, ale poznam aj dievčatá ktoré nedajú naň dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som počula od veľa ľudí, že je skvelý, ale mne nejako nesadol. Avšak, pravdepodobne mu sám ešte šancu a skúsim nejakú inú farbu :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Já ji používám hrozně dlouho, snad už od té doby, co šla na trh. A za sebe na ni nedám dopustit. Přežije kde jakou party, dokonce i 10km běh, takže za mě spokojenost. 🙂
    Ale nutno říct, že parfemaci nikdy nezkoumala..
    Každopádně jako je všechno individuální, tak i v kosmetice se vždycky najdou rozdíly. 🙂
    Ale musím pochválit skvělou a hlavně upřímnou recenzi! :))

    B&M&P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa mrzí, že mi nesadla, ale úplne súhlasím, že kozmetika je veľmi individuálna a každému vyhovujú iné veci :) Ďakujem veľmi pekne za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame