nedeľa 9. júla 2017

Žiarivé letné líčenie v teplých tónoch

S príchodom leta sa vo mne opäť prebúdza moja záľuba vo všetkom lesklo, žiarivom, jednoducho vo všetkom čo sa na slnku odráža. Neviem prečo to tak je, ale žiarivá pleť je podľa mňa cez leto nutnosťou. Táto moja záľuba a slnečné počasie ma inšpirovali k vytvoreniu tohto žiarového líčenia v teplých tónoch. Na tomto líčení ma baví to, že aj napriek tomu, že sú takmer všetky tiene na očiach lesklé, pôsobí stále veľmi prirodzene a ideálne aj na denné nosenie. 





Ako prvé si vytvoríme základ aby sa nám ostatné tiene do seba lepšie zapracovávali. Na celé viečko si dáme podkladová bázu pod očné tiene z leskom a následne si do očného záhybu nanesieme štetcom  na strácanie bronzér, ktorí nám uľahčí strácanie ostatných tieňov.









Ako druhý krok si nanesieme na celé pohyblivé viečko rúžovo-zlatý tieň 03 Butterfly Pink od značky E Style. V strede viečka ho nanesieme na mokro aby sme zvýšili jeho intenzitu. 









Do vonkajšieho kútika nanesieme tmavohnedý tieň, ktorým dodáme viečku trošku plasticity.  











Na spodnú linku nanesieme bronzový tieň, ktorý ťaháme až ku vonkajšiemu kútiku horného viečka. 










Do vnútorného kútika si najprv nanesieme zlatý tieň, ktorým prepojíme horné viečko a spodnú linku. 









Precíznejším štetcom prejasníme vnútorný kútik pomocou bieleho lesklého tieňa. Aby sme dosiahli vyššiu intenzitu nanesieme ho na mokro.










Líčenie očí zakončíme nanesením bielej ceruzky na vnútornú linku oka a poriadnou vrstvou maskary.










Pleť si dokončím ako zvyčajne a následne ju zahrejem a súčastne aj vykontúrujem pomocou bronzéra. Ako lícenku použijem rúžovo-zlatý tieň, ktorý som predtým použila na celé pohyblivé viečko. Na lvrch lícnej kosti nanesiem ešte trocha bieleho lesklého tieňa aby celá pleť pôsobila žiarivejšie. 








Na pery nanesiem moje tradičné neutrálne kombo - matný rúž od značky Jordana a kontúrpvaciu ceruzku od tej istej značky.










Takto vyzerá moje žiarivé letné líčenie. Dúfam, že vás aspoň trošku inšpirovalo a prajem príjemný zvyšok dňa. 

Alexandra

4 komentáre:

  1. Moc pěkné tipy. :) Líčení ti opravdu sluší. ♥ Taky píšu blog, tak pokud chceš můžes se mrknout případně dát odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné líčenie, veľmi sa ti vydarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Sleduj ma na Instagrame