piatok 30. júna 2017

Letná starostlivosť o chodidlá

Začiatok leta znamená aj začiatok sezóny rôznych sandálov, šľapiek a iných vzdušných a ľahkých topánok. Okrem toho, že nám ponúkajú komfort, pretože sa naše nohy v nich až tak nepotia, nás nútia klásť väčší dôraz na starostlivosť o naše chodidlá. Predsa len pohľad na neupravené nechty na nohách a tvrdú suchú kožu nevyzerá dobre v žiadnych topánkach. Dnes vám preto chcem povedať niečo o mojej starostlivosti o chodidlá a spomenúť aj moje obľúbené produkty.


Priznám sa vám, že starostlivosti o chodidlá venujem pozornosť najmä cez leto, pretože cez chladnejšie ročné obdobia sa mi do toho veľmi nechce. Pokiaľ cez zimu s času na čas odstránim suchú a tvrdú kožu a urobím si pravidelnú pedikúru, tak cez leto kladiem aj veľký dôraz na hydratáciu, pravidelné odstraňovanie suchej kože a pravdaže aj na upravené nechty. 


Celá moja starostlivosť začína tesne po sprche, kedy je suchá koža mäkšia a ľahšie sa odstraňuje. Používam na to túto multifunkčnú škrabku na päty  od Avonu z rady Foot Works. Táto škrabka sa skladá z troch častí - pemzy, škrabky a jemného pilníka, ktorý slúži ako obal na škrabku. Mne veľmi vyhovuje to, že keď si ňou odstraňujem zhrubnutú kožu, tak padá do nádobky a potom ju len jednoducho vysypem. Prítomnosť jemného pilníka v sete je prínosom, pretože pomocou neho dosiahnete ešte dôkladnejšie odstránenie suchej kože pre zamatovo jemnú pokožku. 


Ďalej nasleduje poriadna hydratácia. Nemám na to nejaký špeciálne obľúbený krém, no ale už zopár rokov domov kupujeme krémy na nohy z rady Foot Works od Avonu, ktoré nohy príjemne hydratujú. Konkrétne tento má nielen hydratovať pokožku a zabraňovať vytváraniu tvrdej kože, ale aj zmierniť vytváraniu otlakov. Zatiaľ som nepostrehla aby zabraňoval nejako tej tvorbe otlakov, ale naozaj hydratuje veľmi pekne a pomerne dosť rýchlo sa vstrebáva dompokožky.


Posledným krokom a vlastne aj takou čerešničkou na torte je pedikúra zakončená lakovaním nechtov. Nechty na nohách si naozaj lakujem iba počas leta a aj to iba pri výnimočných situáciách, pretože mám veľmi malé vlastne dá sa povedať, že skoro žiadne nechty na malíčkoch na nohách a je obtiažnejšie ich nalakovať. Avšak, ak už chcem nechty nalakovať, tak mám veľmi rada laky na nechty The One od značky Oriflame. Tieto laky sú nielen dobre pigmentované a dobre držia, ale aj nechty vyživujú. 

Takto nejako vyzerá moja starostlivosť o chodidlá cez leta. Je pravda, že občas sa k tomu pridá nejaký osviežujúci sprej alebo deodorant, no tieto produkty tvoria pre mňa základ.

Ako sa staráte o svoje chodidlá cez leto? Venujete im teraz viac pozornosti alebo sa o nich staráte stále rovnako?

Dúfam, že sa vám článok páčil a teším sa na vás nabudúce. Prajem príjemný zvyšok dňa.
Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame