utorok 20. septembra 2016

Recenzia: Čistiaci pleťový gél s výťažkami s aloe vera z rady Love Nature od Oriflame

Dnes mám pre vás recenziu na ďalší produkt z rady Love Nature od Oriflame, konkrétne na čistiaci gél. Na výrobky z tejto rady ste si mohli prečítať už recenzie na hydratačný pleťový krém, tonizačnú pleťovú vodu, ale aj článok o mojich prvých dojmoch



Na otestovanie tohto čistiaceho gélu som mala naozaj veľa času a musím sa priznať, že v Holandsku prešiel záťažovým testom. Používala som ho tam každý deň a naozaj mi bol dobrým pomocníkom. Má jemnú nevtieravú vôňu, dobre pení a pleť naozaj dobre vyčistí. Po jeho použití som mala pekne vyhladenú tvár a navyše mi ju vôbec nevysušoval. Veľkým plus pre mňa bolo to, že za celé leto som nemala ani jednu vyrážku, no na problematickú pleť podľa mňa veľmi fungovať nebude. Povedala by som, že je to taký produkt, ktorý splní svoj účel, ale neurobí žiaden zázrak. Ja by som ho doporučila najmä slečnám, ktoré chcú začať s nejakou tou základnou starostlivosťou o pleť alebo pre tie, ktoré majú bezproblémovú pleť. Keďže ja nemám problematickú pleť tak mi vyhovoval, pretože nepotrebujem tvoriť na pleti zázraky, ale aj tak mám pocit, že potrebujem na pleť už niečo viac. Tento produkt môžem doporučiť, ale ako som už skôr spomínala táto rada vám ponúkne iba tú najzákladnejšiu starostlivosť. Ak potrebujete niečo viac, tak vás tento produkt asi veľmi neuspokojí.



Moje celkové hodnotenie

7/10
Svoj účel splní, ale nie je to nič extra iba taký základ.
 Aký je váš obľúbený produkt na čistenie pleti? Máte nejaké skúsenosti s týmto čistiacim gélom?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa.
Alexandra  

4 komentáre:

  1. Z oriflame jsem měla malinový gel a byl super. dokonce i makeup odlíčil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tento z aloe vera slúži dobre, ale viem, že sú aj lepšie produkty. No je to aj napriek tomu veľmi fajn produkt :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. V poslednej dobe som si obľúbila veľmi peelingy a mlieka :)

    Pozývam ťa na moju veľkú GIVEAWAY: GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež občas použijem píling a to najmä vtedy, keď chcem pleť dokonale a hĺbkovo vyčistiť:) Ďakujem za komentár a pozvanie do giveaway :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame