utorok 26. júla 2016

Slnko + voda = letná pohoda (cestovateľský denník #4)

Nikdy by ma nebolo napadlo, že počas tohto leta si užijem viacej vody ako keby som bola doma. Viete predsa len Holandsko má svoje "minútové" počasie, ktoré je nevyspytateľné a nepredpokladala som, že tu vystihnem naozaj horúce dni. Opak bol však pravdou a minulý týždeň nám nadelil krásne slnečné a teplé počasie. Väčšinu času som trávila pri hrádzi na takej mini pláži alebo doma na terase. Chytanie bronzu a člapkanie vo vode sa stali takmer dennou rutinou. Musím uznať, že minulý týždeň pre mňa predstavoval chvíle oddychu a letnej pohody. Cíta som sa ako na dovolenke a nie na letnej brigáde. Jedinou nevýhodpu bolo to, že v robote sme mali hotové peklo. Už len keď sme vošli do práce tak som bola mokrá ako myš, preto sme museli končiť skôr. Je to trošku ujma na peniazoch, ale aspoň som si užila krásne počasie. Takže toto by bol môj minulý týždeň.

Ako si vy užívate prázdniny ?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok pondelka.


Alexandra









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame