piatok 1. júla 2016

Recenzia: Tonizačná pleťová voda s výťažkami s Aloe vera z rady Love nature od Oriflame

Dnes mám pre vás konečne kozmetický článok. Predsa len na blogu už dlho žiaden nebol a treba dohnať zameškané a zbaviť sa zopár restov, ktoré ešte stále mám. Začnem recenziami na produkty, ktoré už mali byť dávno na blogu, aj keď čas navyše mi iba prospel aby som vám podala čo najlepší názor.

Dnes sa pozriem na zúbok tonizačnej pleťovej vode z rady Love Nature od Oriflamu. Už ste si mohli prečítať na túto radu kozmetiky prvé dojmy a aj recenziu na pleťový krém, ktorý sa pre mňa stal "must have" produktom. Odkedy som pricestovala do Holandska túto radu používam deno denne a moju pleť naozaj zachraňuje. Ale teraz prejdime už k tonizačnej vode, keďže pracujem v prašnom prostredí dôkladné zbavenie pleti nečistôt a následná hydratácia sú pre mňa základ. Táto tonizačná voda pleť vyčistí a čiastočne zbavý aj masnoty. Jej veľkými plusmy sú pocit sviežosti po použití a najmä to, že pleť zanecháva hebkú a hydratovanú, čo mi pri mojej pleťovej vode s čajovníkom chýbalo. Prezmenu by som jej vytkla to, že nemám pocit a ani nevidím na pleti, že by s ňou robila niečo prelomové. Možnom to je iba môj osobný problém, ale stretla som sa už z omnoho účinnejšími a aj od značky Oriflame. Preto podľa mňa je vhodnejšia pre ľudí z bezproblémovou pleťou. Dá sa povedať, že táto pleťová voda nie je ani extrémny prepadák, ale ani žiaden objav bez ktorého by som nemohla žiť. Určite by som ju mohla odporúčať babám, ktoré začínajú s nejakou tou základnou starostlivosťou o pleť, pretože na začiatok je naozaj fajn. Neviem vám povedať, že či by som si ju kúpila znova, pretože má aj nejaké kladné vlastnosti, ale zase nemám pocit, že ju budem potrebovať ešte raz.

Plusy
  • príjemná vôňa
  • pleť vyčistí 
  • čiastočne pleť zbavý masnoty
  • pocit hydratovanej a sviežej pleti po vyčistení

Mínusy
  • nerobí s pleťou nič extra






Moje celkové hodnotenie
6/10.

Máte nejaké skúsenosť s touto tonizačnou vodou ? Aký produkt vás priviedol do pomykova, že ste sa nevedeli rozhodnúť či áno alebo nie? 

Toto by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám príjemný zbytok dňa. Teším sa na vás pri ďalšom článku.


Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame