nedeľa 3. júla 2016

Bicykel všade kde sa pozrieš (cestovateľský denník #1)

Zdravím vás. Mám už za sebou 10 dní v tejto zaujímavej krajine, aj keď zvyknúť si na nové prostredie nebolo práve najľahšie. Predsa len iná krajina, iný jazyk, iné zvyky. Našťastie v práci mám okolo seba samých slovákov čiže sa nemusím často vyťahovať moju "dokonalú" angličtinu, aj keď v jednom ohľade je to aj trocha nevýhoda. Dá sa povedať, že prvé dni boli naozaj asi tie najťažšie, pretože zrazu toho bolo priveľa a všetko bolo nové. Pár dní to trvalo, ale zbehlo to naozaj rýchlo a už sa tu začínam cítiť ako "doma". Asi po treťom dni tu som absolvovala prechádzku a musím vám povedať, že aj napriek tomu, že ma stále deprimuje absencia kopcov, je tu božská príroda.  Čo vás určite v Holandsku neprekvapí je to, že tu uvidíte viac bicyklov než aut. Deti tu vedia skôr jazdiť na bicykli než chodiť. Inak nesmiem zabudnúť na to, že ľudia su tú veľmi milý a bežne na ulici sa zdravia a objavíte tu zvláštny druh kľudu a pohody. Ja si ho naplno užívam, pretože po hektickom školskom roku je to fajn zmena. Včera sa mi podarilo absolvovať návštevu Waalwijku, ale doteraz si bijem hlavu o stenu, že som foťák nechala na izbe. Prešli sme sa po takej uličke plnej obchodov, niečo sme aj popozerali, ale keďže ešte na to neboli financie tak sa veľké nákupy nekonali. Na nákupy sa plánujem vybrať niekedy v auguste a už teraz viem, že moja peňaženka sa dosť odľahčí. Mám pocit, že som vám už napísala všetko o mojom momentálnom pobyte tu, takže sa s vami lúčim a teším sa o týždeň na to ako sa s vami podelím o moje zážitky. 

Dúfam, že som vás veľmi neunudila a prajem vám príjemný zvyšok nedele. 

PS: Pridávam zopár fotiek z okolia.










Alexandra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame