utorok 10. mája 2016

Nemáš na to!

Nemáš na to! Určite každý z vás počul toto až prehnane "povzbudivé" slovné spojenie. Je to ako rana do chrbta, hlavne ak sa niekomu zveríte so svojím nápadom alebo celoživotným snom, či cieľom do budúcnosti. Je vtipné, že väčšinou vám to povedia ľudia, ktorý sami nič nedokázali, no aj tak to zabolí a v mnoho prípadoch odsúdi váš sen do zabudnutia.

zdroj


 Nechápem prečo zo ľudia robia, veď trocha podpory by nikoho nezabilo, aj keď falošné nádeje dávať tiež netreba. Ale podpora je občas veľkým základom. Videla som mnoho ľudí, ktorý sa kvôli krivému slovu vzdali svojho sna. Zobrali si k srdcu obyčajnú vetu: "Ty na to nemáš! Vzdaj to!", a potom celý život ľutovali, že nešlo za svojím snom. Aj ja som zažila mnohokrát ako mi niektorí "úžasný" ľudia povedali, že to nedám, nepodarí sa mi to, ale nevzdala som sa. Proste som si povedala, že urobím pre svoj sen maximum, a ak sa to nepodarí tak sa aspoň poučím a získam nové skúsenosti. A tak je to vlastne s každým. Prečo by sme sa mali vzdávať? Prečo? Pretože niekto povedal, že na to nemáme? Nie! Ak máme sen , tak za ním musíme ísť aj za nadmieru vysokú cenu. Veď ako môžme čakať nejaký úspech, keď nič neobetujeme. Je to cena za naše sny. Občas možno prehnaná, ale výsledok bude stáť za to. No pre začiatok si musíme nájsť svoj sen a nevšímať si ľudí, ktorý nás od toho odhovárajú. Väčšinou sú to ľudia, ktorí sa sami vzdali svojich snov a teraz si myslia, že nikomu sa nenaplnia. Je mi ich vlastne aj trocha ľúto, pretože aj oni si to prežili, Tiež pocítili aké to je, keď niekto zavrhne váš sen a zničí aj to málo odhodlania a sebavedomia čo človek má. Nie, nerobte to. Nedajte sa zahnať do kúta, nevzdávajte sa. Buďte bojovníci a bojujte za svoj sen. Prosím nezaraďte sa medzi ľudí, ktorí budú po zbytok života ľutovať, že nič neurobili.

Tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že vás môj random post veľmi nenudil, ale potrebovala som to zo seba dostať. Ak máte aj niečo vy, čo by ste radi povedali k tejto téme, tak budem veľmi rada. Prajem príjemný zvyšok dňa.

Alexandra

2 komentáre:

Sleduj ma na Instagrame