streda 20. apríla 2016

Čo je v mojej kozmetickej taštičke ?

Asi každá z nás pozná tie dni, kedy potrebuje mať dokonalé líčenie. Nemusí ísť o nejakú špeciálnu akciu, no na nápravu nejakých tých škôd na líčení je potrebné mať aj nejaké tie šminky pri sebe. Väčšinou sú pekne schované v kozmetickej taštičke, o ktorej vlastne aj bude reč. V tomto článku vám prezradím, čo ukrýva tá moja.  Takýto príspevok som mala aj na starom blogu (odkaz  TU ), ale za ten rok sa zopár vecí zmenilo.


Moju kozmetickú taštičku využívam najmä na cestovanie alebo na dni, keď potrebujem pri sebe omnoho viac kozmetiky.  Nie je to pre mňa stála záležitosť, pretože naozaj nie som ten typ, ktorý by potreboval zo sebou vláčiť každý deň kopu kozmetiky. Ale aj ja občas zažívam dni, kedy potrebujem pri sebe veci na nejaké to základné líčenie.

Táto bola priložená pri jednom vydaní Cosmopolitanu a plne vyhovuje mojim požiadavkám. Má strednú veľkosť, je prehľadná a dobre skladná. A teraz už poďme na to čo ukrýva.


Asi úplným základom akéhokoľvek líčenia je pre mňa korektor. Tento od Catrice je naozaj úžasný a podrobnosti o ňom nájdete v recenzii, ktorá bola pred nedávnom uverejnená na blogu (odkaz TU). V skratke môžem povedať o ňom iba to, že je perfektný na prekrytie všetkých nedokonalostí. Pre mňa je prvou pomocou, ak je na mojej pleti nejaký neželaný návštevník. 
 

Občas prihadzujem do taštičky aj make-up, ak náhodou chcem o čosi dokonalejšiu pleť. Tento od Miss Sporty nie je mojou srdcovkou, ale keďže ho mám už trošku dlhšie tak sa ho snažím spotrebovať. Predsa len treba urobiť miesto pre nové objavy.


Aby som sa neleskla ako disco guľa, je pre mňa nevyhnutnosťou púder. Zmatní celú pleť a zaručí, že všetko ostane počas dňa na mieste. 


Pre dodanie trošku zdravého pigmentu do tváre mám túto prekrásnu a veľmi prirodzenú lícenku. Pleti dodá naozaj veľmi zdravú farbu a šťavu. Musím uznať, že táto od Essence je veľmi fajn. 


Na efekt "opálenia" používam tento bronzér. Ja som v tvári veľmi bledá a potrebujem dodať farbu a to nie len pomocou lícenky. Bronzér to hravo zvláda, no a keďže obsahuje aj mierny lesk, tak tvár pekne prežiari.



Upravené obočie je základ a to zaručuje táto paletka na jeho úpravu. Aj ten štetček je celkom fajn na rýchlu úpravu. Určite nesmie chýbať v mojej kozmetickej taštičke.


Báza pod očné tiene nie je až tak bežná u každého, ale táto prekryje žilky na viečku a prichytí púder omnoho lepšie.


Maskara a klieštiky na mihalnice sú asi neodmysliteľnou súčasťou kozmetickej výbavy každej ženy. Toto jednoznačne nesmie chýbať v kozmetickej taštičke.


Pre mňa nevyhnutnosťou sú akékoľvek produkty na pery. Úplným základom je balzam. Tento ružový od Oriflamu je úplne úžasný, tak ako jeho ríbezľový braček (recenzia TU).


Keďže v poslednej dobe som závislá na veľmi neutrálnych perách, je pre mňa toto combo od Essence neodmysliteľnou súčasťou života. Jednoznačne patrí do kozmetickej taštičky.

 Poslednými vecami v mojej taštičke sú títo pomocníci pri líčení. Skladací štetec na púdrové produkty a hubka na dokonalé zapracovanie korektoru a make-upu. Must have každej kozmetickej taštičky.

 Čo nosíte vo svojej kozmetickej taštičke vy? Zhodujete sa v niečom so mnou? 

Tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že sa vám tento článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa.
Alexandra

6 komentárov:

  1. Tie klieštiky na mihalnice vyzerajú úžasne! :) Dajú sa ešte zohnať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to netuším :/ Veľmi dlho som ich v katalógu nevidela, ale sú naozaj veľmi dobre :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. jsi spokojená s balzámem od oriflamu? ja už o něm taky přemýšlela ale mam hodne citlivé rty mužes treba porovnat s eosem? moc děkuju

    super článek tešim se na další ! mrkni určitě i ke mě : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/2016/04/vyberes-si-to-anebo-to-wouldyourather.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s ním veľmi spokojná :)Eos som ešte nemala takže s ním ho porovnať nemôžem, ale v porovnaní s klasickými balzamami je naozaj lepší. Je taký o čosi príjemnejší na pery:) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame