pondelok 1. februára 2016

Vitajte na blogu Ardnaxela


Ahojte... Nazdar...Dobrý...Zdravím 
Vítam vás na mojom blogu Ardnaxela. 
Takže začnem malým predstavením seba. Volám sa Alexandra a som pomerne dosť pojašená a ukecaná baba. Mám mnoho záľub, ale tie naj spomedzi všetkých sú varenie, pečenie, čítanie kníh a samozrejme aj písanie a skoro by som bola zabudla, ale aj také typické babské záľuby ako kozmetika. Som z východu a momentálne študujem  na gymnáziu. No a presne o mesiac budem plnoletá (škoda, že s osemnástkou neprichádza aj rozum :D). 
Blog som si založila hlavne pre lásku k písaniu a preto, že som o krôčik bližšie k naplneniu môjho sna stať sa novinárkou. Mala som blog (My fairytale) už aj predtým, ale proste už nevystihoval mňa a potrebovala som začať s čistým štítom.

 Prečo vlastne Ardnaxdela? Takže pri pokuse o kreatívny názov ma napadlo ako sme sa so spolužiakom raz bavili a povedal moje meno naopak (alexandrArdnaxela) a vlastne takto vznikol názov. A o čom vlastne bude tento blog? Keďže ho nechcem nijako škatuľkovať, že čiste iba kozmetika alebo čiste iba o varení....tak si vlastne sám bude budovať svoje meno. Bude o mne a o všetkom čo ma baví. 
Toto by bolo na začiatok všetko. Dúfam, že som vás aspoň trošku oslovila a teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem príjemný zvyšok pondelka.

Alexandra/Saška/Ardnaxela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame