streda 12. júla 2017

Recenzia: Ríbezľový hojivý zázrak od Oriflame

Dnes pokračujeme v dobiehaní strateného času a to opäť recenziou. Dúfam, že čoskoro sa mi podarí si vytvoriť presný rozvrh, pretože ja pokiaľ si niečo fixne nerozdelím nefungujem. A popri kope povinnosti sa to ani inak nedá. Určite to mnohý z vás poznajú. Tak ale prejdime už k hlavnej téme článku.


Dnešná recenzie bude o ríbezľovom hojivom zázraku od značky Oriflame. Myslím si, že to je jeden z najznámejších produktov od tejto značky a má mnoho variácií. Ja som si vybrala ríbezľový najmä preto, že doslova fičím na ovocných vôňach a najmä na produktoch, ktoré pekne voňajú. Toto spĺňa moje "požiadavky" a zároveň je to naozaj veľmi dobrý balzam nielen na pery. Pekne pomáha hydratovať rôzne suché miestečká na tvári a na tele. Balenie má 15 ml, je pevné a zmestí sa podľa mňa kdekoľvek, či už do kabelky alebo do tašky do školy. Balzám sám o seba naozaj pekne vonia a aj jeho funkčnosť je úžasná. Pery hydratuje a nevytvára na nie žiadnu hrubú vrstvi, ktorá by bola nepríjemná. Niekto môže považovať za mínus to, že si ho musíte nanášať prstom, ale mne to vôbec nevadí. A ešte cena tá sa pohybuje od tých 2 - 5 €, záleží to od aktuálnej ponuky. Za asi jediné mínus by som považovala to, že to je katalógová kozmetika, a ak nemáte vo svojom okolí poradkyňu tak sa k produktu nedostanete. 

Plusy
  • výborná hydratácia
  • vôňa
  • veľké balenie, ktoré dlho vydrží
  • všestrannosť použitia
  • pevné a praktické balenie
Mínusy
  • problém s dostupnosťou
  • nutnosť nanášania prstom 





Moje celkové hodnotenie je

8/10
 Pre mňa je tento produkt úplné must have, pretože bez neho neviem žiť :D. Určite si zaobstarám aj iné vôňe. Takže to by bolo pre dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a vidíme sa pri ďalšom článku. Prajem pekný zvyšok víkendu.
Alexandra 

3 komentáre:

  1. Presne tak, tiež mi nevyhovuje nanášanie prstom ale ináč top produkt, ktorý je tu už dlhé roky a stále nestratil na kvalite. Ja mám kokosový a ten pocit keď ho dám na pery, mňam! Super zároveň hydratuje a vonia :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím :) málo produktov si aj po takej dlhej dobe udrží svoju kvalitu :)

      Odstrániť
    2. Úplne s tebou súhlasím :) málo produktov si aj po takej dlhej dobe udrží svoju kvalitu :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame