sobota 20. februára 2016

Recenzia: Pleťová voda s čajovníkovým olejom od Fito Visage

Konečne po dlhej dobe sa vám hlásim. To je pekné, keď vám vypadne internet a to akurát na takmer celé jarné prázdniny. Ale konečne my už ide a ja som sa hneď pustila do fotenia článkov. Dnes mám pre vás recenziu na pleťovú vodu s čajovníkovým olejom od Fito Visage. Je to slovenská značka kozmetiky, ktorá perfektne vystihuje príslovie "Za málo peňazí veľa muziky.". Naozaj za pomerne nízku cenu sú to veľmi kvalitné výrobky.



 Dnes vám priblížim môj osobný názor na pleťovú vodu s čajovníkovým olejom, ktorá je  naozaj mojim obľúbencom. Je určená na zmiešanú až mastnú pleť. Ja mám zmiešanú pleť a táto voda ju perfektne vyčistí a naozaj pomáha aj proti vyrážkam. Balenie má 200 ml, čo je to také bežné balenie týchto produktov. Obal vyzerá jednoducho a strieborný prúžok a vrchnáku tomu dodáva nádych elegancie. Cena tá je priam neuveriteľná, pohybuje sa okolo tých 2,5 €. Ja som ju kúpila v akcii za 1,49 € v Kauflande, a ak dobre viem tak akcia stále trvá. A obsah je ďalším prekvapením. Voda je jemne parfumovaná, ale menším mínusom je pomerne dosť silná aróma alkoholu. Je pravda, že ak ju používate dlhšie tak si na ňu zvyknete. Pleť veľmi dobre vyčistí, ale aj trošku vysušuje, no predsa je určená na mastnú pleť. Pre mňa je dobrým bojovníkom pri vyrážkach. Naozaj potláča ich tvorbu a napomáha hojeniu. Čo sa týka dostupnosti tak viem, že je k dispozícií v 101drogérií a v Kauflande. Určite by som vám ju odporúčala, veď toto je už moje druhé balenie. Mám v pláne sa mrknúť ušte aj na micelárnu vodu od tejto značky a nejaké ďalšie produkty.

Plusy:
  • dobré vyčistenie pleti
  • potlačenie tvorby vyrážok a pomoc pri hojení
  • nízka cena
  • slovenská značka
Mínusy
  • zápach alkoholu



Moje celkové hodnotenie je veľmi pozitívne a preto tejto pleťovej vode dávam
9/10
 Jeden bodík som strhla pre silný zápach alkoholu. Predsa len budem ďalej skúšať a dúfam, že nájdem niečo čo ju prekoná. Tak to by bolo pre dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a vidíme sa pri ďalšom príspevku.
Alexandra 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Sleduj ma na Instagrame